Google+ BabyUggs - Strikke Maske

♥ Siste Kommentarer

Recent Comments Widget
Strikkemaske. Drevet av Blogger.

Labels

BabyUggs

Ny uke nye muligheter, nå har jeg laget et par baby uggs som jeg er ganske så fornøyd med.

Strikka BabyUggs
Disse er stikket på pinner nr. 4 av Vestlandsgarn med effektgarnet dale påfugl. Uggsene passer str. på fot ca 11 cm.

Ha en flott uke!

Oppskriften er her

Jeg som skriver er Bea Strikkeglad

♥ Jeg skriver denne bloggen med hjerte for det kreative innen Strikking, Hekling og andre hverdags sysler. Takker for at du stakk innom bloggen min, jeg håper at du har nytte av innleggene mine, og vil komme igjen hit. Jeg blir også veldig glad i om du legger inn en kommentar her på undersiden. :-)

11 kommentarer:

  1. Hei masse fint her. Har du laget mønsteret selv til disse uggsene?
    Lilliann

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei ja jeg holder på akkurat nå med å lage mønster :-)

      Slett
  2. Nydelig, muligheter å få mønster?

    SvarSlett
  3. Kjempefine! De små må jo ikke fryse på beina!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei ingen skal vel fryse på beina :-) Natta!

      Slett
  4. Hei :)
    Så nusselige labber.
    Har du oppskrift på disse her inne på siden din ?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, ja de er fine, holder på å redigere oppskriften i ulike str. strikker og holder på for fullt her jeg :-)

      Slett
  5. .. glemte:
    Beste hilsen
    Marit Sommervold :)

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen en kommentar her.


Jeg blir veldig glad for det, og da vet jeg hvor jeg kan finne deg, og besøke deg tilbake. :-)

♥ Ha det fint!


Top