Google+ Kari Traa lue - Strikke Maske

♥ Siste Kommentarer

Recent Comments Widget
Strikkemaske. Drevet av Blogger.

Kari Traa lue

Da var min første Kari Traa lue ferdigstrikket. Takk til Niko som hadde lagt ut oppskriften i sin blogg.

Var litt betenkt over fargevalget mitt først men bestemte meg for å strikke i disse vårfargene og resultatet ble slik du ser på bildene under.


Kari Trålua ble strikket på pinner nr. 2,5, i Baby Soft 70% polyester og 30% Akryl, så denne klør IKKE. Lua kan også vaskes på 40grader. Bildet nederst til høyre gjengir fargene best.

Fikk heklet på en kant nederst også, og da ble den slik.



I dag skinner sola som i går, men det er ennå litt kjølig ute. Gleder meg til å kunne sitte ute på plattingen og strikke.

Have a nice day!


Jeg som skriver er Bea Strikkeglad

♥ Jeg skriver denne bloggen med hjerte for det kreative innen Strikking, Hekling og andre hverdags sysler. Håper at du har nytte av innleggene mine og vil komme igjen hit. Jeg blir også veldig glad i om du legger inn en kommentar her på undersiden.

4 kommentarer:

  1. Lua di ble knallfin! Her er det også strålende vær, men 7 minus i skyggen så det er litt kaldt å strikke ute.
    Gratulerer med kvinnedagen!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Flotte vårfarger på din lue :)
    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  3. Kor lang strikka du høyden på voksen baggy lua??

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen en kommentar her.


Jeg blir veldig glad for det, og da vet jeg hvor jeg kan finne deg, og besøke deg tilbake. :-)

♥ Ha det fint!


Top