Google+ Ol-lue - Strikke Maske

♥ Siste Kommentarer

Recent Comments Widget
Strikkemaske. Drevet av Blogger.

Ol-lue

Min versjon av OL-Luer til salgs


Hekla lue


Min egen versjon av Ol-luer 2014. 
Luene er heklet i baby merinoull og er 100% merino ull som ikke skal klø.

Luen kan også bestilleg i selvvalgte farger (kan være andre farger enn det som er vist på bildet under), se bildet under for de fargene jeg har heklet i til nå eller andre farger som du velger selv.

Heklet lue




Mål er tatt flatt på bordet og kan variere litt fra lue til lue.
Bredde ca 25 cm
Lengde ca 27 cm
Kan strekkes litt
Lua blir litt baggy som vist på glass hodet på bildet

Prisen er kr. 400,- NÅ kr. 350,- med Gratis FRAKT + Gratis Flagg

Viktig om Vask av denne Ol - Lua
Garnet er et superwash garn og da skal den vaskes i maskinen på 40 grader - du skal bruke ullvaskemiddel, jeg anbefaler MILO.
IKKE bruk Skyllemiddel
Form og strekk lua lett når den er fuktig
Lua tørkes flatt

Jeg tar også imot bestillinger fra lag og foreninger. 



Denne lua kan bestilles


Ønsker du en slik lue - ta kontakt.

hallvardsdottir@hotmail.com

Bestilling av OL-Luer:


Send melding til eposten over, eller
send melding via facebook

ol-lue

Jeg som skriver er Bea Strikkeglad

♥ Jeg skriver denne bloggen med hjerte for det kreative innen Strikking, Hekling og andre hverdags sysler. Håper at du har nytte av innleggene mine og vil komme igjen hit. Jeg blir også veldig glad i om du legger inn en kommentar her på undersiden.

2 kommentarer:

  1. Kjempe fine disse luene. Jeg er dessverre ikke flink med verken hekling eller strikking, men disse frister det faktisk å prøve seg på. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kan du fastmasker kan du denne :-) , men mitt råd er å strikke den i spriral for å slippe kanten bak, da blir den like fin rundt hele :-)

      Slett

Takk for at du vil legge igjen en kommentar her.


Jeg blir veldig glad for det, og da vet jeg hvor jeg kan finne deg, og besøke deg tilbake. :-)

♥ Ha det fint!


Top